Pristatymo ir grąžinimo salygos
7 birželio, 2021 2023-12-17 13:32Pristatymo ir grąžinimo salygos
- Užsisakius iki gruodžio 19d. vakaro, prekės Jus pasieks iki Kalėdų!🎁
- Po apmokėjimo visi užsakymai dažniausiai išsiunčiami per 1-3 darbo dienas.
- Prekės pirkėjui pristatomos naudojantis Omniva paštomatu, siuntimo kaina – 2,5€. Pirkinių krepšeliai už 25€ ir daugiau pristatomi nemokamai.
- Prekės pakuojamos kartu, nebent užsakymo komentare yra nurodoma kitaip. Užsakymo komentare nenurodžius reikiamo pakuočių skaičiaus, už papildomų pakuočių siuntimo išlaidas moka gavėjas.
- Prekės po išsiuntimo paprastai gavėją pasiekia per 1-2 darbo dienas.
- www.silkine.lt el. parduotuvėje pirktą prekę galite grąžinti arba keisti į kitą per 14 kalendorinių dienų nuo prekės įsigijimo.
- Grąžinama prekė turi būti originalioje ir nepažeistoje pakuotėje, nesugadinta, nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos. Už sugadintą pakuotę imamas 4€ mokestis. Gavę gražinamą prekę ir teigiamai įvertinus jos būklę, mes įsipareigojame per 7 darbo dienas pervesti pinigus į jūsų nurodytą sąskaitą arba pakeisti prekę kita. Prekės grąžinimu rūpinasi pirkėjas, siuntimo išlaidos nėra grąžinamos. Norint pateikti gražinimo užklausą išsiųskite mums el. laišką adresu labas@silkine.lt
- Prekėms suteikiamas 24 mėn. teisinės garantijos terminas, per kurį pirkėjas gali pareikšti reikalavimus dėl prekės trūkumų (privaloma pateikti rašytinį prašymą kartu su prekės įsigijimo dokumentu).
- Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt.
- Prašymus ar skundus pirkėjas gali pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/.